2016年5月8日 星期日

2016之母親節

唔經唔覺又到咗2016的母親節、雖然太后而家記憶中只係每天都是年初一、畢竟佢都陪了我六十五年、我雖然自己没有母親節。。。。只有。。。冇親節。。。。所以餘下同佢過母親節的日子唔多、感恩。。。。今年還有机會一起渡過。

今天做咗碟冬菇炆雞翼比佢午餐、希望佢食啦、都係撞吓彩數咋。





13 則留言:

  1. 多謝、妳都母親節快樂!

    回覆刪除
  2. 老牛母親在世時說過︰仔女對媽媽好,就日日都係母親節;如果只係節日才請媽媽飲茶,就幾時都唔係母親節。老牛侍母至孝,日日都關心問候,所以母親不在乎母親節。古人云「子欲養而親不在」,如今太后尚精神爽利,珍惜今天、珍惜餘下的每一天啦。祝太后母親節快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我现今都係抱住这心態对佢。

      刪除
    2. 多謝!我现今都係抱住这心態对佢。

      刪除
  3. 母親節快樂!一把年紀還有母親可侍奉,也是一種福氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以近年用这心態才可平衡情緒囉。

      刪除
  4. 循例都要說聲母親節快樂…
    其實子女對父母好係有眼見嘅,所以也不需刻意在這方面做些甚麼!
    靚姐可以同太后一起是證明你倆一樣咁有福氣。

    回覆刪除
  5. 正如EE話齋、我地一把年纪、還可慶祝母親節、大家都是有福之人!母親節快樂。。。。雖然太后而家只知日日年初一!

    回覆刪除
  6. 有母親,每天都是母親節

    回覆刪除
  7. 希望靚婆婆每天都開心快樂!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...