2016年5月31日 星期二

情緒又失控

我昨天又比太后的貼身。。。李連英攪到又情緒失控、事緣昨天太后去做物理治療、比預期的遲咗番、打电話比印佣、一心想知有何事發生、佢竟然唔聽我电話、直到我打完电話比佢老細(my brother)至聽、跟住大大声对我講話佢個电話係袋、但点解我細佬打完比佢就聽到吖?

基本上佢全日机不離手、只不過佢唔聽、自從太后出事後、佢由太后代言人變回工人巳好唔like、更加上我对佢以往幾年背住我家人留太后在家而外出賣私幫而話要告發移民局、早心存不忿。

若不是太后時日無多、而自己又力不從心、以我性格早巳被我叮走。所以什麽人也好、無論对他們幾好、若不心存感恩、話之理係工人定親人、一概如是!

至尾一句、雖然太后並不最鍚我(但病發前曾經愛錫過我)只要有人失職、我一定冇面比。



11 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為佢知太后冇佢唔得、最主要我斷佢財路!

      刪除
    2. 因為佢知太后冇佢唔得、最主要我斷佢財路!

      刪除
  2. 我感覺E家D人,沒大沒细,不分莊閒,佢有人工收架.你越慶佢越得戚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 條八婆、我為咗太后都巳經忍、忍、忍嘞。

      刪除
    2. 條八婆、我為咗太后都巳經忍、忍、忍嘞。

      刪除
  3. 為左自己身體、為左太后,唔好慶,過左就算。情緒激動好傷身架,失控一次好耐都難復原。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我咁刚烈的性格巳經忍得好辛苦啦、佢越來越過份、太后情况我一定要知的!佢要玩嘢一於陪佢玩囉。

      刪除
    2. 以我咁刚烈的性格巳經忍得好辛苦啦、佢越來越過份、太后情况我一定要知的!佢要玩嘢一於陪佢玩囉。

      刪除
  4. 萬惡嘅金錢,可以改變人性格

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...