2016年5月14日 星期六

心情低落

近日除咗自己仆街、引致痛症再现、太后的身体變得很差、昨天同佢覆診、竟然瘦咗五六磅、以佢本來得八十磅的体重、現在只剩74磅左右、咪話唔担心、加上近日佢的朋友相继一個一個的走、我問醫生佢的血壓近來低見九十幾、是否。。。。is about time!不過醫生点會答我吖、只話開些開胃药佢食、等佢肥d、血壓就會高番d。

其實問题係、預咗還預咗、但每次親人的離世、亞婆、先父、我都花上一段頗長的時間recover、當日我還年青、若今次真不知承受的壓力能否渡過、真希望能先過佢、唉!咁就好嘞、近來自己晚晚失眠、精神亦差了不少、只有在此舒發吓、希望能令自己情緒好一点吧!


(照片來自網絡)


父親空櫈花费颇長的時間適應

9 則留言:

  1. 生老病死難免,你唔開心就搵下我哋啲啦!

    回覆刪除
  2. 感受到你的心痛。
    你一直都盡力照顧好佢,你已經做到200分了,太后知道你愛佢架!

    回覆刪除
  3. 始終有完結的一天!到時再算吧。。。。

    回覆刪除
  4. 有唔开心就尽情舒发出嚟…之后就会舒服d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!日日都唔開心、点講得咁多吖?

      刪除
  5. 感同身受。我輩也都幾十歲人,乜病都會冒出來,既來之則安之囉,樣樣平常心視之,唔使太著緊。提醒靚婆婆自己小心防跌,跌一下可大可小。所以有資料建議︰清除雜物防拌倒;燈光照明看得清;處處扶手勿大意,行過馬路勿爭先。

    回覆刪除
  6. 時間在等待中最辛苦,你暫時不要想太多了

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...