2016年5月1日 星期日

太后的午餐

而家太后的囗味超難捉摸、唉!見步行步啦、連和牛都唔吼、真係唔識煮。。。。。╮(╯_╰)╭







12 則留言:

  1. 你依度甘多味(食送),伯有吾合心水,想問第二張係咪泡飯定栗米豆腐羮,第三張蝦多士,吾駛担心,開罐细三花淡奶加少少開水用飲管比佢飲啦,佢今餐冇胃口今晚會好D,今晚先算啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係絲瓜虾仁煮豆腐、淨煮豆腐佢吋我。。。。我重有牙!

      刪除
    2. 哈哈!佢仲好精靈,佢係咪扮傻,等你陪佢多D

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時我煮咁多、希望有味撞啱囉。唉!佢咁聽話就好咯、醫生叫佢用飲管飲水、我買比佢、一轉身就扔咗、吹脹!

      刪除
    2. 要餵架,你吾餵佢零願吾食 架

      刪除
  3. 佢而家可能根本唔知乜係好嘢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳以為啦、紙巾買平d佢都嘈呀!

      刪除
    2. 哈哈!笑死我,我果都係啖湯淡左少少,佢爬上床吾睬我架

      刪除
    3. 伯有驚你降低佢生活質素,

      刪除
  4. 我個都係係洒楼叫滿大半抬點心加一碟炒野,佢好似好凄凉甘手指指又話想食點心車果D,好似無得佢食甘,佢以為我洗錢洗極都係面果(浸丿!

    回覆刪除
  5. 既然口味超難捉摸,不如就唔捉摸,諗到乜就煮乜,餐餐唔同款就得。因為你俾幾多心機都唔一定啱佢口味,乾脆隨意啦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...