2016年5月21日 星期六

廚餘莱飯

Le輪google唔知搅乜鬼、無la la回覆走出幾個、如果個銀包d錢係咁就好咯!好似我咁黐黐地就真。。。

今朝出完去見個新朋友、番到屋企是是但但煮少少㕑餘莱飯做午餐、咸肉毛豆同百頁都是厨餘、加少少冬菇同云耳又變成碟唔錯的餸莱。

同場加映。。。。朋友送咗支微量元素的礦水泉我試、聽說对身体好。。。。等我試吓先、是否有効就拭目巳待!






10 則留言:

  1. 咦又真係喎,早幾篇一個留言或者回覆就彈出幾個。「廚餘」食得唔好嘥。但你D冬菇雲耳是浸定備用?呢兩樣野都要時間浸,一時三刻要用點做得切?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常浸定少少放冰箱、方便隨時拎起有得用。

      刪除
    2. 我通常浸定少少放冰箱、方便隨時拎起有得用。

      刪除
  2. 我呢度唐超都見有百頁乾,想知道點整呀?
    又百頁係唔係豆類製品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港通常有百頁結賣、我多數用佢、一般我加少許梳打粉水滚吓、冲吓水再炆、我諗百頁係麵根類卦。

      刪除
    2. 香港通常有百頁結賣、我多數用佢、一般我加少許梳打粉水滚吓、冲吓水再炆、我諗百頁係麵根類卦。

      刪除
  3. 搅乜鬼呀、癫咗咩?d留言重覆又重覆!

    回覆刪除
  4. 搅乜鬼呀、癫咗咩?d留言重覆又重覆!

    回覆刪除
  5. 哈~ 感覺好似回音咁,重覆又重覆

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...