2016年5月10日 星期二

梅莱包

近來不停做中式包、兜兜轉轉不停試麵粉、最終都覺得北角振南麵廠的精選麵粉做起最白同最靚。

今次的梅莱包係最近做過最好的、應該可以停吓啦。




28 則留言:

  1. 最近買了包石澳出品的梅菜芯,聽說比惠州好,今晚會試……而我也想知你用甚麼牌子?同時亦想問石澳梅菜是否真的好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次正正用石澳的、点解你買到嘅?

      刪除
    2. 我今次正正用石澳的、点解你買到嘅?

      刪除
    3. 呢隻石澳出品在這裡已有年多了,初時嫌貴同時未試過至冇買,亦因為慣用另一隻香港牌子。
      昨晚用來蒸腩片,真係幾好,而且唔多鹹,浸的時間短,同埋乾淨和冇乜沙,總之就正過惠州嗰啲!

      刪除
    4. 我鄉下就係惠州,種的梅菜,好正嗰喎~

      刪除
    5. 我鄉下就係惠州,種的梅菜,好正嗰喎~

      刪除
  2. 靚婆婆好用心對待食物連麵粉都咁講究^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀、唔知点解隻隻粉都唔夠白!

      刪除
    2. 唔係呀、唔知点解隻隻粉都唔夠白!

      刪除
  3. 靓姐:你隻腳好D未?梅菜配淡水鱼好夾,梅菜包又好食,我加杯中國茶又可以一餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好多嘞、有心!我好like綠陽邨的梅莱包嫁。

      刪除
    2. 好好多嘞、有心!我好like綠陽邨的梅莱包嫁。

      刪除
  4. 未食過梅包,有冇加豬肉架?
    我今日都整左菜肉包,我用美玫麵粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔!少左個菜字添,係未食過梅菜包。

      刪除
    2. 美玫边到有得賣呀?我冇加豬肉嫁

      刪除
    3. 我係旺角新信興買,十蚊一斤,我諗其它烘焙店都有得賣。

      刪除
  5. 回覆
    1. 冇痛啦、少少痛咋、噚日個艾療真係幾有用喎。

      刪除
  6. 我反而好少做中式包!西式就多呢

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...