2016年5月6日 星期五

莱肉包

經過重覆又重覆、失敗過不知多少次的嘗試、今次係接近成功的一次、起碼買啱麵粉、没有蒸起黄黄色、但至於做型方面、相信正如我以前的点心師傅講過、要功多藝熟、不過今次我都勉強收貨啦。






10 則留言:

  1. 花卷做型好靚,我又係D餡整得幾好味都好,包的外觀吾靚,我懷疑自己低低地,人又心急

    回覆刪除
    回覆
    1. 你煎香個底灑D芝麻係面,伯有應該喜歡.

      刪除
  2. 我最鍾意食就係菜肉包,以前一品香嗰啲最正!

    回覆刪除
  3. 唓!佢只係食印尼妹d嘢、我煮乜都唔多吼、佢至钟意搅对抗、印尼妹就晒佢、話之理有冇益吖。

    回覆刪除
  4. 可能印;印煮餸調味重手左

    回覆刪除
  5. 其實麵粉太白,都係漂白,自己食唔使太白啦。

    回覆刪除
  6. 同我比好靚啦,我果D比番晒師父啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...