2016年5月25日 星期三

去年的子薑食譜

一年一度的子薑季節又嚟嘞。。。。今年冇乜心情整、唯有摷番舊年的食譜頂住先。

還有一事、由於近日电腦瓜咗、未能盡睇留言、电話又黐黐地(好似我咁)、可能漏咗回覆、請各位見諒!









12 則留言:

  1. 知道您湊住太后週身吾得閒;我地會明白

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見到留言時、答咗又弹幾個回覆、搅到人到儍

      刪除
    2. 有時見到留言時、答咗又弹幾個回覆、搅到人到儍

      刪除
  2. 我今年都未整,都可能唔整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新出子羗又貴、今年多數唔整嘞。

      刪除
    2. 新出子羗又貴、今年多數唔整嘞。

      刪除
  3. 電腦瓜左、電話黐左係大件事。要盡快向專業人士求救。靚婆婆睇不到留言、未及時回覆都唔緊要,最緊要係你自己有得寫、有得抒發、有得寄託。否則,容乜易真係人都黐埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要我有遊戲机打至真、其他都冇所謂、我至在寫吓抒發吓啫、寫完就唔記得寫過乜、嘻嘻。

      刪除
    2. 最重要我有遊戲机打至真、其他都冇所謂、我至在寫吓抒發吓啫、寫完就唔記得寫過乜、嘻嘻。

      刪除
  4. 靚姐覆吾到留言吾緊要,總之你有得寫,我地有得睇,就得啦!

    回覆刪除
  5. 重覆出兩次都唔係好多,最緊要有得用

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...