2016年5月30日 星期一

慳家之選。。。。黑木耳醋香雞球

前幾日做咗碟涼拌黑木耳比太后、但唔記得喎、驚食壞佢、又唔想嘥嘢、所以用少少雞件炆咗佢。。。。估唔到又出奇地夾呀。







10 則留言:

  1. 係好夾架,加埋素鷄都好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我下次試吓先、今次只係想消滅咗d涼拌木耳啫

      刪除
  2. 靚姐,黑木耳係唔係廣東人講嘅雲耳呀!
    因之前有朋友返大陸帶了包雲耳俾我,但個包裝都係寫住黑木耳,同時也見過有叫甚麼白背木耳呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、一般我都都咁叫、有貓耳朵、老鼠耳、因為size大細而咁稱呼、白背木耳明顯大、厚身、唔同、而且通常攞佢同紅棗dates瘦肉煲湯、聽講通血管喎、煲完d湯好膠、我怕怕、而且成個療程要飲一個月、我唔鈡意飲。

      刪除
    2. 係呀、一般我都都咁叫、有貓耳朵、老鼠耳、因為size大細而咁稱呼、白背木耳明顯大、厚身、唔同、而且通常攞佢同紅棗dates瘦肉煲湯、聽講通血管喎、煲完d湯好膠、我怕怕、而且成個療程要飲一個月、我唔鈡意飲。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...