2016年5月26日 星期四

婆婆之皇牌咖喱魚旦

自從九龍城那檔魚旦執咗之後、買唔到好食的魚旦、我就冇乜做過、我对食物之要求係。。。。零缺莫濫!

嘅然今次買到好食(啱自己囗味)的魚旦、又做番次啦。。。唯一可惜的。。。今次買唔到沙爹皇













13 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係勁正嫁!快d番請你去食。

      刪除
    2. 真係勁正嫁!快d番請你去食。

      刪除
  2. 咖喱鱼蛋,八爪鱼鬚D小食真係好惹味,我有時自製車仔麵都係鱼蛋,蘿蔔,鲜腐竹.炸菜甘又一餐

    回覆刪除
  3. 咖哩魚蛋,我勁鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前女人街有檔勁辣魚旦我都有食過嫁。

      刪除
    2. 以前女人街有檔勁辣魚旦我都有食過嫁。

      刪除
  4. 咖哩魚蛋,加埋白蘿蔔重正

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...