2016年5月15日 星期日

當更日。。。。太后的午餐&晚餐

今日印姐放假、例牌又係我的當更日!

午餐係

咖喱薯仔虾粒
煎青根
蕃茄薯仔肉碎
草菇扒莱心

晚餐係

煎青根
榨莱肉末跟(未成功之銀絲卷)
蒜肉白莱

午餐剩下的餸。

6 則留言:

  1. 就得你一個做看更?你整餸太后有冇話要幫手?

    回覆刪除
  2. 通常菲佣放假、印姐搅得佢掂、但印姐放假就一定我煮、菲佣我要佢全程汲實、以防再跌。好似今日咁两個一齊陪佢返馮堯敬做物理治療、中午印姐外出買lunch、(佢唔吼醫院嘢)菲佣就看住佢、我就留在家prepare定晚餐、等佢地三点幾回來我就出去搅吓自己隻脚囉。le輪佢血壓成日唔過100、都唔樂觀、但又可以点?天意難為呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...