2016年5月3日 星期二

果皮砵仔鴨

好多年冇整、今天用另一方法做一次。。。。。做法如下!

材料

光鴨1/4 隻

調味汁料

老抽、冰糖、雞粉、浸過鴨之果皮水、生粉水

做法

果皮適量、先煲水、凍後浸鴨2小時、搽老抽、煎香、斬件、放砵仔内、蒸好後、打獻淋在鴨面上即成。





11 則留言:

  1. 我啊媽乜都沒留比我,厨房好多罐果皮我扔左.

    回覆刪除
  2. 清明鹅最肥美,鸭都吾錯.飯都食多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市好少有鹅賣、除非留、試過一次、整到死死吓、最細都七八斤、屋企边有咁大個煲吖!

      刪除
    2. 我明,我對面屋婆婆一年整兩次,後生鍾意食,係呀最细都七,八斤重.

      刪除
    3. 我明,我對面屋婆婆一年整兩次,後生鍾意食,係呀最细都七,八斤重.

      刪除
  3. 尼個比我食兩件就正囉,自己唔敢整,隻鴨咁大隻,整出黎有排食

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...