2016年5月25日 星期三

尋宝記之。。。。適來園魚旦

之前有人送咗d正斗魚旦我試、一試難忘、今日見隻黄腫脚冇咁痛、特登走咗去尋宝、今時今日好食的魚旦難求、以我咁咀刁的人、我都可以比85分以上、算係唔差嘞、買完一路行返佐敦搭970、就一定唔放過果欄的紐西蘭蘋果同蘇記云吞啦。

哈哈!有時做長者都唔錯、两蚊車票、由香港仔去到九龍、都咪話唔抵囉。









17 則留言:

  1. 你成日都揀埋啲好嘢嚟食,咁紐西蘭蘋果應該都唔錯啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. le 隻蘋果係我近年發現最正的、都貴貴地、但好食就抵番啦。

      刪除
    2. le 隻蘋果係我近年發現最正的、都貴貴地、但好食就抵番啦。

      刪除
    3. le 隻蘋果係我近年發現最正的、都貴貴地、但好食就抵番啦。

      刪除
  2. 我都好鍾意食魚蛋粉,因為以前家人是開粉麵廠,食河粉,我最叻,搵日去試下呢間先

    回覆刪除
    回覆
    1. 河粉就麻麻、唔夠薄同滑、我至在去食佢的魚旦、聽講豬手正、下次再試吓。

      刪除
    2. 河粉就麻麻、唔夠薄同滑、我至在去食佢的魚旦、聽講豬手正、下次再試吓。

      刪除
    3. 我今日去左依間食,我食鱼蛋幼麵,老公食河粉,碟腐乳通菜大大碟好抵食

      刪除
    4. 好可惜,另一半不願行果欄,我入到去睇下都開心

      刪除
    5. 好可惜,另一半不願行果欄,我入到去睇下都開心

      刪除
    6. 鱼蛋好滑,老公碗河粉有D酸,佢照食沒换到,人地小本经營吾好攪寸Party

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢d魚旦係我親戚個朋友的家族出品、老字號、暫時重可以維持良心出品、唔錯、聽講豬手都好正、但一個人試唔到。

      刪除
  4. 兩蚊車費,多D出去玩,唔好屈係屋企呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...