2022年5月25日 星期三

「花甲芫茜」車仔麵

昨天有位食家Luk Sir 係fb介绍咗这間小食店的「花甲車仔麵」、身為「貪食」的我、又点會放過呢?

今早走了落去尋找这間小食店、最初未能掌握到正確的地址、行了個大運、好彩最後我都找到了、果然唔錯、特别得嚟又幾好味、对於我嚟講、應該有回头的机會😋😋😋

2 則留言:

  1. 婆婆的美食家都有好評,我都想一試 可惜土瓜灣對我來說太遠,我有機會去一次朝聖吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但你似乎对士瓜灣很熟喎、那車仔麵真係幾有特色、有花甲、豆卜、金菇、生菜、麵底可選粉絲、米線、米粉、麵、有辣同唔辣、堂食地方好細、多數外賣$41😋都唔貴

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...