2022年5月15日 星期日

朱古力小蛋糕

今天在家悶到想死、这輪没有什麼「陸劇」睇、只好上網摷吓有乜食譜玩吓啦、見到朱sir個食譜十分簡單、諗住玩幾個做下午茶、点知我是個心急鬼將原本焗完好「靚仔」的 cup cake 變咗「大叔」咁醜樣、不過是但啦、好食就得、只係外形唔「正」吧😛😛😛

材料:
可可粉8gm
低粉60gm
鮮奶45gm
蛋王3只
菜油15gm
捞匀打好放一边


另一盆:
糖42gm
蛋白3只
白醋少少

做法:
先將蛋白 糖 醋 打到企身
之後將两盆捞匀
分別放入小杯
大概可做七至八杯

預熱焗爐150度
焗约50分钟
下面放盆水
(我就失敗在這裡)


4 則留言:

  1. 如果沒有爆面就靚哂,下次再試過吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 要等50分钟,我就冇咁好耐性囉,反正食咗落肚都一樣,大叔就大叔啦😂😂😂

      刪除
  2. 回覆
    1. 我見原作者的照片係滑滑的,原來是要慢火才會這樣,但心急的人如我又点會做得到吖?😛

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...