2022年5月31日 星期二

中韓海鮮湯

今早一起床、我的鄰居(韓國)給我送上一碗(中韓海鮮湯)、十分窩心、点解我會形容為中韓海鮮湯呢?因為我的韓國鄰居平時飲得多我們给她的中國老火湯、但佢又唔識煲、所以她用佢的方式去配搭、今次的材料有三文魚头、鮑魚、海參、豬骨、蓮子、百合、蘿蔔、蕃茄、睇嚟有点大雜會感覺、總知好飲便ok.

不過有一次她想加入花椒八角(好彩給我睇到)、立刻叫停、否则我就不敢飲了、有時佢真的亂咁配搭、又不能同佢溝通、只能夠身体語言搭夠😅

4 則留言:

  1. 冇辦法,唔識韓國話,韓國人也不明白中式(特別是粵式)湯水的配搭,所以許多時候要用身體語言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢是個奇怪的人、總把很多料放在一起煲湯、甚至九唔搭八、所以每次佢煲湯時、我總是金晴火眼的望到實、费事佢亂放一通

      刪除
  2. 韓國鄰居會說中文嗎?你們用韓文溝通?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...