2022年5月18日 星期三

清湯腩

早幾日係fb見到有個唔錯的「清湯腩」食譜、覺得幾好、所以今早又跟吓風!

坑腩一斤
鹵水料(花椒、八角、草果、果皮、香葉、甘草)
白蘿蔔一只去皮、切角、先用冰糖加水煮到半熟
雞殼(煮雞湯)用

我今次用個懶人的方法、就是由煲雞至清湯腩都係用那個跟咗我幾年的高速煲(Fissler )嚟做的😂

先出水全部 、 將雞殼煮成雞湯、拎起d渣、放入鹵水料(加袋裝着)同牛腩(不要切)、煲约大概10至13分钟、是乎自己的口感、之後隔去油份、加入煮好之白蘿蔔即可上窩😘😘😘

6 則留言:

  1. 清湯腩最正!你整得好靚,睇見就想食喇!

    回覆刪除
  2. 牛肉是靚婆婆至愛,也許清湯腩都係。

    回覆刪除
  3. 我整個清湯腩,就咁加薑就算,真係好求其😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 这個食譜我跟某位師傅,不過下次我唔會照足,因為不喜歡「甘草」那味道

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...